Pageloot

50% Daripada Semua Pelan adalah Didermakan kepada Ukraine! Benderakan: Ukraine pada Apple iOS 14.6

-50% Diskaun Daripada Pelan Harga! 

hari-hari
:
:
Maaf! Tawaran tamat.

All created QR codes are working as intended.
We are currently updating our application with new awesome features! Stay tuned.

Cara Menggunakan Kod QR pada Flyers

Buat QR Code untuk Flyers - Pageloot

Dipercayai oleh jenama terkenal

Isi kandungan

Sama ada untuk mempromosikan kem musim panas yang akan datang, tawaran perjalanan, atau produk baru; flyer masih merupakan media pemasaran yang berkesan dalam arena digital dan bukan digital. Walaupun merupakan media tradisional, belum ada yang dapat melampaui sumbangannya yang berharga untuk mencapai matlamat pemasaran.

Ini mungkin orang masih suka mempunyai perkara seperti ini. Sama ada dalam bentuk digital atau kertas, risalah hanya berfungsi sebagai peringatan sekiranya keperluannya kemudian. Anda boleh memasang brosur ke desktop, papan kecil, atau peti sejuk dengan mudah di dapur anda untuk peringatan tepat pada masanya.

Kunci risalah yang berkesan adalah reka bentuk dan maklumat yang disertakan oleh pereka. Pada masa kini, trend adalah memasukkan kod QR untuk berkongsi maklumat yang diinginkan.

Jadi, bagaimana anda mereka bentuk risalah menggunakan satu kod sedemikian? Apakah yang sepatutnya mengandungi kod itu? Bagaimana untuk menggunakan kod QR pada risalah anda? Pemasar pintar akan mencari semua jawapan ini untuk membuat risalah yang benar-benar menarik. Teruskan membaca untuk mengetahui jawapan kepada pertanyaan ini.

Kaedah yang berbeza untuk menggunakan kod QR di Flyers

Sebelum anda membuat dan membuat risalah dengan kod QR yang berkesan, anda perlu mengetahui bagaimana anda boleh menggunakannya. Kod QR sangat sesuai untuk memperkenalkan pelanggan anda ke dunia digital anda. Apabila anda menggabungkan alat dalam talian dengan alat tradisional untuk pemasaran, alat ini hanya memaksimumkan kemungkinan kesedaran jenama.

Untuk membolehkan pelanggan anda berhubung dengan perniagaan dalam talian anda walaupun setelah risalah itu mencetuskan minat mereka, nampaknya tidak ada yang lebih berkesan daripada kod QR pada risalah. Sebabnya mungkin kesesuaian kod-kod ini. Ya, terdapat banyak jenis yang tersedia:

  • Kod Video / Audio: Untuk berkongsi video atau muzik
  • Kod URL Dinamik: Untuk membuka laman Web yang boleh diubah kemudian
  • Kod PDF: Untuk berkongsi PDF yang boleh mempunyai produk yang dijual atau menu yang diperincikan
  • Kod Media Sosial: Untuk mengarahkan pelanggan ke laman media sosial anda
  • Kod vCard: Untuk berkongsi maklumat hubungan perniagaan
  • Kod Kupon: Untuk berkongsi kod promo dan kupon untuk diskaun atau percuma
  • Kod CTA: Untuk mengambil tindakan, seperti memberi anda panggilan tidak terjawab untuk mengetahui maklumat lebih lanjut, menghantar e-mel, atau memuat turun buletin secara percuma
  • Kod Peta Google: Untuk menavigasi ke kedai tepi jalan anda

Ini memberi anda idea tentang jenis kod QR yang boleh anda miliki pada risalah anda. Jadi sekarang, soalan seterusnya yang mungkin terlintas di fikiran anda ialah apa yang sepatutnya ada pada risalah itu, bukan?

Apa yang Perlu Ada dalam Flyer Code QR?

Selebaran dengan kod QR semestinya menarik. Oleh itu, anda perlu menumpukan perhatian kepada tiga elemen utama yang membentuk risalah.

  • Tajuk yang pendek dan menarik: Ini mungkin bahagian terpenting dalam risalah. Sekiranya tajuk atau tajuk tidak jelas dan menarik, itu tidak akan menarik perhatian pembacanya. Ini harus menunjukkan bagaimana perniagaan atau tawaran anda memberi manfaat kepada mereka.
  • Penerangan ringkas: Beritahu mereka secara ringkas apa yang anda tawarkan. Ia mestilah pendek dan ringkas. Elakkan membuat kenyataan panjang di sini.
  • Kod QR: Di sinilah anda akan mengarahkan pelanggan anda ke destinasi yang betul. Contohnya, jika anda mempromosikan video di Vimeo, kod tersebut harus mengandungi pautan ke video tersebut. Sekiranya anda mempunyai tawaran diskaun, anda hanya boleh mengatakan 'Klik di sini untuk DISKAUN 50%' pada kod. Cukup gunakan kod QR tersuai yang paling sesuai dan anda akhirnya akan meningkatkan asas pelanggan anda.

Merancang dan Mencetak Kod QR

Setelah anda mengetahui kod mana yang hendak dipilih, anda dapat menyesuaikannya mengikut tema warna selebaran yang sesuai dengan jenama anda. Sebenarnya, anda harus memilih bingkai QR (dalam bentuk persegi) mengikut skema ini.

Seterusnya, anda harus fokus pada ukuran dan kedudukan kod pada risalah. Jangan simpan terlalu kecil jika tidak, pelanggan anda tidak akan melihatnya. Selanjutnya, simpan kod di dalam bingkai dan dengan Call To Action (CTA) untuk menarik perhatian mereka. CTA sangat penting, kerana ia memberitahu pelanggan apa yang akan mereka dapat setelah mereka mengimbas kod tersebut.

Cuba sertakan kod QR bersaiz 3 x 3 cm di tengah risalah untuk pengimbasan pantas. Matlamatnya adalah untuk menarik perhatian pengguna dan menjadikannya imbas Kod QR anda.

Kesimpulannya

Anda perlu terlebih dahulu menentukan jenis yang betul kod QR untuk risalah anda dan kemudian fikirkan reka bentuk berasaskan bingkainya. Ini akan meningkatkan keberkesanan risalah anda.

kategori

Ketahui lebih lanjut tentang

Bagaimana untuk Imbas Kod QR

Penjana kod QR untuk kupon

Kod QR dan Pemasaran Kupon

Cara Mencetak Kod QR yang Dihasilkan

Buat Kod QR untuk Media Cetak

Isi kandungan

Sekiranya anda perlu membuat Kod QR dalam talian, anda boleh Buat Kod QR di sini secara percuma!
Pageloot adalah Penyelesaian Go-To #1 untuk membuat dan mengimbas Kod QR.

Buat & Imbas Kod QR

Percubaan 14 hari percuma. Tiada kad kredit diperlukan.

Lihat Lagi Kod QR

Penjana Kod QR dengan logo

Cetak Kod QR untuk Label produk

Cara Membuat Kod QR untuk Inventori Produk

Buat Kod QR untuk Inventori Produk

Kod QR di laman web dapat meningkatkan kemudahan pelanggan

Kod QR dihidupkan Laman web

Cara Mengesan Kod QR

Kod QR Penjejakan

Adakah Anda Tahu Ini 2 Perkara?

Cipta menu Restoran pdf Kod QR

Kod QR memberi anda pelanggan!

Kami mempunyai a 14 hari percubaan PERCUMA. Tiada kad kredit diperlukan!